Helt otroligt underbart, imorse när jag vaknade runt kvart över sju var det strålande sol och 7,8 grader varmt i skuggan :D Då blir man så glad :)

Har nu suttit och pluggat lite och fixat lite med andra papper bland annat försökt löst problemet med tävlingsskåpet hur vi ska kunna frakta ner det helst innan torsdag :P Nu blir det troligast bussgods men vette 17 om de hinner hit innan torsdag men men..:)

Nu ska jag hoppa i stallkläderna, gå först upp till Brännaskolan med några papper från mamma, har ingen aning om var dom ska med det löser sig nog, sen ska jag gå förbi jobbet och säga att de blir svårt för mig att jobba på torsdag eftersom vi bland annat ska ha möte med skolan, sen ut med Zingo och rida Radon innan kl 13.00 då jag börjar på ridis :) Så det är bara att sätta fart :D

image106

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja absolut :) så skönt väder nu också! :D

2008-04-21 @ 16:46:20
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0