Jag förstår inte varför det alltid måste vara sånt super trist väder på måndagar, räcker de inte med att det är måndag?

Gick riktigt bra att jobba igår iaf (: Var sådär lagom mycket folk (jag jämför allt med skärtorsdan nu då det var panik ;P) Kom också på att de var söndag! Alltid trevligare att jobba under helgen ;)

Nu laddar jag för att ta mig ut i det underbara vädret för en promenad med Zingo, jag kommer vara dygnsur innan jag är framme på ridskolan :(

Sen var de visst pappersarbete som gällde idag :/  Och hopplektion ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Ja nu ska jag bara försöka komma ihåg att uppdat den:P
Annars ere bara bra. Hur är det själv?
Ska du till högbo och tävla?

2008-04-07 @ 10:20:54
URL: http://stinaolofsson.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0