Vaknade vid halv åtta ungefär, men orkade inte riktigt kliva upp då utan låg kvar och läste till närmare nio, har nu på morgonen ätit frukost (konstigt va? ;P), letat fram täckbyxor och jacka eftersom vi åker till fjällen nästan vecka :D

Nu väntar jag bara på att pappa ska komma och hämta mig för en tripp ner till Birsta, har tyvärr inga pengar så de blir inte mer än fönster shopping men men (:

Sen är det Ulla träning :D Rider en halv timme ensam båda dagarna eftersom Radon har skrittat en vecka så blir det inte så tufft (:

Imorgon har jag först morgonjouren på ridskolesidan sen tränar jag kl 10-10.30 och vid tolv är det tänkt att bilen går ner mot Stockholm för ännu en provridningsresa. Denna gången är det 5 hästar som ska provridas så vi blir borta till måndag kväll. Grymt trött man kommer vara sen då ;P

Men nu kommer pappa :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har vekligen fullt upp jämt, då är du värd en fjällen-semester! =)Hoppas det går bra på träningen inte långt kvar till nästa start nu ju! =P ´Är det Fia-hästar? Hoppas hoppas hon hittar någon hon trivs med nu då>!

2008-04-12 @ 12:42:24
Postat av: Anna

Ja du lilla gumman, hur länge sen är det inte sen du och jag träffades då? Men nu ses vi några tinmmar i bilen i alf!!! =) Kraaam

2008-04-12 @ 14:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0