Ja eller de har jag varit ett tag, idag blev de nämligen bara städning.
Gick ganska fort att åka hem, inte liika drygt som att åka upp :P

Sen åkte jag med Fia ut till stallet och red min underbara prins :D Gjorde säsongsdebuten på utebanan och den var minst sagt spännande med lösa hästar osv. Det var tur att jag satt på världens bästa prins som knappt rörde ett öra trots att de kom en lös Kotte i full fart mot oss :) När jag väl hittade en bra rytm blev han ganska trevlig :) han tycker dock att de är lite jobbigt att byta i rätt läge, men då vi får till de blir dom bättre en förut så de är bara att traggla på :)

Har kommit startlistor till helgens tävlingar  i Högbo också :D ska bli riktigt roligt att åka dit och se alla ekipage är ju regional/nationell och klasserna jag rider är de lägsta :)
Så nu är det dags att börja lära sig Msvb:4an :)

Sen på söndan ska jag med Fia och Canarden till Timrå för första omgången i Div 2 :) HRK måste ju försvara sina färger och förhoppningsvis vinna ett tredje år :) Synd bara att vi inte fick ihop något Div 1 lag...

Nu tror jag att Fia och jag skulle gå och sola.. eller ja hon skulle ringa mig när hon hade städat klart vilket borde vara snart..:)

Kommentarer
Postat av: johanna

jo jag hörde det. Jag var i Vemdalen nu i helgen och hade ingen aning om det..

2008-04-20 @ 20:26:24
URL: http://johannapajari.blogg.se
Postat av: annso

men varför fick ni inte ihop något div 1 lag? i år måste ni ju va tillräkligt många som rider högre klasser? synd iaf =/

2008-04-20 @ 21:32:36
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: annso

oj... inte så många tävlingar att åka på där uppe om jag ska hålla sig inom en sån radie;)

2008-04-20 @ 22:31:31
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Sofia

haha ja det vare! =) vad roligt att du hörde av dig igen :D allt bra med dig?

2008-04-20 @ 23:28:45
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0