Mitt internet har inte velat fungera sedan vi kom hem så därför har det varit dåligt med uppdatering men här kommer den nu!

Badade, knoppade och lastade in alla grejor i bilen i fredagsmorse medan Ingrid hade lektion och red Kotte, Vid tolv kom vi iväg och var framme i Högbo ungefär klockan 16.00 hann i princip bara startanmäla mig innan det var dags för framridning. Han kändes fin på framridningen så när jag kom in på banan blev jag alldeles för passiv. Kan ju också tillägga att jag var ganska nervös och jag fungerar inte riktigt som alla andra utan jag hamnar någonstans under vanlig nivå. Aja när vi kom ut sa Ingrid att de såg ut som att titta på torkande målarfärg så tråkigt var de.. Hade ju dessutom några missar så ni förstår att poängen inte var sådär lysande, trots detta var de dom två sista som knuffade ut oss från placering så poängen stod sig så länge iaf ;P

Sedan var de till att bege sig hem till Ingrid föräldrar för en god middag och massa prat innan de var sovdags!

lördag: klev upp runt sju åkte ut till ridklubben och fodrade och promenerade en sväng, hann även med att titta på några ekipage. Sen åkte vi tillbaka och åt frukost (bläbärsgröt) verkligen jätte gott.
Idag var det framridning ute och Ingrid hade bestämt sig för att ta fram hornen på mig, kan ju säga att de säkert lät som Ingrid var jätte arg där på framridningen men så var inte fallet ;) Jag red iaf mycket mycket bättre både där och inne på banan, och trots att vi missade i några av byterna och en travökning var det MYCKET bättre än fredagen. Hamnade på drygt 59% så de måste jag vara nöjd med. Det var iaf riktigt roligt och jag gillar Msvb:4an skarpt :)
Tillbaka till Ingrids föräldrar för god lunch/middag med även hennes syster och systerson innan vi begav oss hemåt. Var hemma runt halv nio så man var lagom trött på lördag kväll

Söndag: Blev upphämtad kvart över sex, for bort till ridskolan och lastade på Canard för idag var de första omgången i Div 2 i Timrå. Läs Fias blogg för ytterligare information, de var minst sagt spännande, och vi är ett helt klart vinnande koncept ;)

Nu laddar vi om, Radon har varit ute och skrittat två dagar så idag ska vi ut i skogen och jogga lite, sedan blir de dressyr ons,tors för att skritta på fredag och tävla i helgen :D

Annat som händer i veckan: Hoppade Molly Bay igårkväll (: Skojsigt :) ikväll är de också hoppning, valborg på onsdag vette 17 vad man ska hitta på, jobbar på fredag 11-18, barnkalas på ridskolan på torsdag, storstädning i stallet, svenska prov på onsdag, Fia ska komma och bo här med mig så jag ska leta fram en extra nyckel och springa ner på affärn och handla lite mat (:

                                
Radon klar för avfärd     Fia och Canard innan Lb:2   Söt Canarden

Kommentarer
Postat av: Fia

oj! Vi ser ju nästan proffsiga ut ^^

2008-04-29 @ 10:49:05
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: Sofia

vad händer imorn?:D

2008-04-29 @ 13:21:38
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: Stina

Hej!
Njaa inte så värst. du då?

2008-04-29 @ 20:41:23
URL: http://www.stinaolofsson.webb.se
Postat av: Sofia

det blir fest med tjejerna! :D

2008-04-29 @ 22:28:20
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0