Ja då var det dags för en ordentlig uppdatering tror jag visst (:

Torsdag: Skola först till strax innan tio ungefär, sedan skyndade jag vidare till jobbet, jobbade mellan tio och fem, massa varor att packa upp men de var ganska lugnt (: Jag älskar mitt extra jobb, dock inget jag tänkte satsa på i framtiden  men men ;)
Sedan skyndade jag som vanligt vidare till stallet, idag var de väldigt nära att jag inte hann pga massa kunder i sista sekund och all snö som ramlade från himlen men en minut i halv sex befann jag mig på ridskolan ;)
Tittade på film men teorigruppen! Niice (:
Sen var de dags att fixa och dona åt Radon, blev en skritt tur något mer orkade jag inte med då de inte var någon teoritid förren jätte sent. Åkte hem med Taxi Nyström och hann med att titta på Medium ;) Missade dock att plugga men de är en annan femma ;P

Fredag:
Började dagen med att promenera ner på City Klippet till Emelie, blev klippt och fixad i håret (: Jätte nöjd! Får se dock hur det blir då jag själv ska fixa de såsmåningom och inte kommer orka platta det, Men jag tror det blir kanon bra :) Saknar dock bildbevis :/
Sen var det dags för skola, svenska lektion där vi inte gjorde nått vettigt alls :O  sedan Samhälle där vi då skrev prov (OPPS!!) hade behövt plugga för att kunna räkna med ett MVG men vi får se hur de gick :)
Åkte buss till stallet (Latmask) Red först Radon en sväng i ridhuset, joggade mest eftersom han skrittat i en vecka, han kändes ändå helt okej efter vad jag begärde. Sen var Kotte och jag ute i skogen igen. Han var verkligen jätte duktig idag ända tills vi kom in på stallplanen. Då var jag vädligt väldigt nära på att åka i backen, han blir så himla kvick i fötterna när han hoppar och far iväg. Men även idag hade jag tur :D Mockade åt Radon, putsade och fixade maten åt båda hästarna innan jag liftade med Therese hem. Åt middag

Sedan kom Fia :D känns som om det var huuur längesen som helst jag träffade henne. Vi var ner på Fire House och solade! Super skönt och alla mina fräknar vaknade till liv efter vinterns dvala!
Gick ner på hemköp och köpte glass och satt sedan och pratade en stund.

Nu tror jag det är dags för mig att sova. Ska troligast åka med pappa och Annica ner till Birsta imorgon och hitta en "bal"klänning åt henne. Förhoppningsvis får jag köra dit och hem också :) Sedan är det Ulla träning :D

Oj oj oj vilket långt inlägg det blev, men de har ju klagats lite på den dåliga uppdateringen så det är bara att hålla till godo! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0