Började dagen med svenska, skulle hålla mutligtföredrag i tio minuter och mina förberedelser var lika med=noll. :( Ändå har vi haft X antal veckor på oss och vetat att de skulle vara klart till då, men de har liksom inte haft prioritet nr 1.
Aja de gick ganska bra ändå och jag lyckades utan probelm prata på de där tio minuterna och fick till och med klassen att lyssna uppmärksammat :O

Sen gick jag hem och åt lite lunch innan det var dags för sahällskunskap, fick träna lite till provet vi har nästa vecka och gör lite uppgifter.

Sen var jag bara hem och slängde av mig väskan för att sedan traska ner på stan hämtade ut ett paket som kommit med secreta pro som jag ska testa och se om de funkar. Sen var jag också till Emelie och beställde en klipptid :D Wiho :D
Mötte upp mamma på badhuset och fick sedan skjuts av Lisse till Grönkulla där vi skulle på "hudvårdsparty" Fick hjälp av nån hudvårdskonsult att välja ut rätt färg och vi fick även prova en hel del produkter för rengöring återfuktning osv.. Kom hem med en del produkter så nu ska de testas!

image101

Efter det bar det av till amenta för god middag (: Kom hem runt halv tio! :) Rolig dag, inte sånt här som hör till vanligheterna direkt ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Svar: Du är inte nyfiken va? ;)

2008-04-05 @ 13:50:28
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0