Tisdag:
Började dagen med en sorlig promenad med Zingo, verkligen super härligt väder :D
Var sedan ute och skrittade med Radon i nästan två timmar (: Mys!
Sen var det dags för farbrobarbro. Byten var de någon som hade sagt! Red fram honom och han kändes helt okej, lite stel i sidorna men de blev bättre efter ett tag! Började jobba lite byten och han blev mest förvånad över att han verkligen fick! Lättare till höger då inte högerbakbenet behöver göra de tyngsta jobbet men han gjorde en del rena :D Traven efteråt var riktigt häftig :D

Sen var de två teorigrupper och senare på kvällen hoppade jag Lucky Light! En liten bana! Han var riktigt rolig att hoppa när man kom på hur man skulle göra för att de inte skulle vingla så innan hindren ;)

Onsdag:
Blev upphämtad här utanför vid sju, åkte ut till stallet och skrittade ut på Radon vi var bort till Kapells och klättrade :) Sedan bar det av upp till Umeå för att titta på en häst! Camelot eller kotten som den kallades. Riktigt trevlig :D Så vi får se vad de blir om hon tycker den räcker till! :) Sen stannade vi och åt på vägen hem i Ö-vik (vi hade så gott om tid) Men då hade vi inte räknat med att få punktering lite senare efter vägen ;) så tiden liksom rann iväg. Hann tillbaka till ridskolan lagom till ryttarsatsningen red då de faktiskt var den tiden vi hade att passa så de gick ju ;) Mockade och fixade åt Radon innan jag åkte hem och sov!

Torsdag:
Var rysligt trött imorse när jag skulle kliva upp! URK!
Gick iväg till skolan och hade samhällskunskap. Dock var jag klar med de uppgifterna som skulle ta hela den här lektionen väldigt snabbt så jag fick sluta lite tidigare! så nu sitter jag här några minuter innan de bär av mot nya mål ;) Ska äta nån macka nu sen över till OK jobb till 17. Teorigrupp 17.30-18.00 sen ska jag rida ut en sväng på Radon innan de bär av hemåt och sängen igen :D

image61

Kommentarer
Postat av: Anna

Helo =) Ja du har ett hektiskt schema =) Kraaam gumman

2008-04-03 @ 17:14:58
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Fia

Svar:aaaw, vad snällt!

2008-04-03 @ 21:18:11
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0