Ja nu är det verkligen på tiden att gå och lägga sig om jag ska orka upp imorgon!

Först har jag morgonjouren så jag cyklar väl härifrån vid tjugo i sju ungefär (: sen ska jag rida, ta hand om Radon och luncha!

Hem och duscha/byta om för att sedan jobba 15-20... :/ Magnus ringde nu ikväll för ungefär 20 minuter sen och undrade om jag kunde jobba och snäll som jag är kunde jag inte annat än att tacka ja :( Men men jag behöver ju pengarna de är dags att sätta in lite till Tore igen... (:

Håller föresten på att läsa en grymt bra bok, så jag lär ju inte kunna släcka lampan påengång heller... Vägen till solen heter den och det är Hannah MacDonald som har skrivit den! Läs!! om ni inte har något bättre för er ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0