Ursch vad beroende man har blivit av blogg.se, ingen har kunnat blogga på två dygn men nu är allt som vanligt igen ;)

Söndan då...
Red först La:5an Radon var lite spänd. Missade fortfarande några poäng i mellan gångarterna även om de var bättre än sist, också gillade hon inte riktigt våra skolor då hon tyckte dom var för raka. Och i ena skolan blev han rädd för ngt och hoppade iväg! Hamnade ändå på 60.43 % alltså en % ökning med 0.43 sen förra tävlingen ;) Hamnade precis utanför placering! Surt!
Laddade om till msvb:3 då hade också Ingrid kommit ner till undsättning (: Kändes ganska fin på framridningen dock hade vi missat i beräkningen att de var en paus på 10 minuter! Grr....
Hade jätte mycker stora missar och missförstånd i msvbn men de som var bra var tydligen riktigt bra för vi slutade ändå på ungefär samma procent som i umeå där vi inte hade några riktiga missar drygt 57% Så när vi får till allt kommer det bli grymt bra! Jag är dock lite missnöjd då jag vet att vi kan så mycket bättre.
Men som Ingrid sa du måste få rida in dig i msv för det är ett ganska stort steg att gå från lb ponny på klubbtävling till msvb häst regionalt mot alla seniorer och ända få så pass bra poäng. Hamnade iaf strax under mitten!

Igår regnade det HELA dan :( super jätte tråkigt. Man blir så himla trött och less när det är sånt väder. Var iallafall först ute och gick med Zingo, sen med Radon (dock i ridhuset) sen blev de lite pappersjobb, hade Fias teorigrupp osv. Sen på kvällen red jag markarbeteslektion på super ponnyn Baldi ;) Han var riktigt trevlig (:

dagen ser ut som följer:
Frukost
Promenad med Zingo
Uteritt med Radon
Rida Vialli (vi ska tydligen prova byta lite grann:D)
Två teorigrupper
Middag
Ta hand om Radon
evt hoppa ikväll om de finns någon ridskolehäst över (:

Kommentarer
Postat av: Madde

Oja... Det är hemskt, trodde ju att jag hade hittat min, men inte då... Önskar verkligen att det fanns nån riktigt expert som kunde säga att DEN HÄR sadeln passar din häst och den ska du ha! Är så himla jobbigt att liksom inte riktigt veta vad man ska ha för nåt, det ska ju passa både hästen och en själv. Ps. Det var kul att se er i Färsta, synd på missarna annars var ni jätteduktiga ju :) Blev såååå jäkla sugen själv! :D När blir nästa nu då?

2008-04-01 @ 14:21:48
Postat av: Anna

jag tycker ni är duktiga i alf =)

2008-04-01 @ 17:59:54
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Madde

Ja men det blir tokigt bland, men så är det, det är ju levande djur =P Det tror jag säkert att ni gör! :)OKej, ja vi väntar nog till kungsnäs tror jag, nu har jag ju återigen ingen sadel :( Osäker på om man får rida barbacka.. =P

2008-04-02 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0