Har jag hittat en sadel som passar :D Underbart!!! :) Nu måste jag bara se till att få fram pengar på ett eller annat sätt men det löser sig nog :D
Blir iaf en begagnad Morris&Nolan sadel :) den var riktigt skön att rida i och låg bäst av de vi provat :)

Red lektion för Ingrid på utebanan idag :) Kan inte förmånga gånger säga vad underbart det är att kunna rida ute på stor plan med riktiga mått! Red igenom Msvb:4 an några gånger, ett riktigt roligt program och vi fick till alla bitar någongång under de gångerna jag red de, så fixar vi allt på lördag blir de super :) Det var iaf ett mycket roligare program än msvb:3 an och de känns underbart att ha kännt på det nån gång innan tävlingen :) Roligt :D Radon var fin! (:

Nu har jag precis skrivit klart anmälningsblanketterna till sommaraktiviteterna, så nu ska jag gå ner och putsa mina saker, tvätta luckys hov och ta in hästarna :) Sen halv nio ikväll ska jag rida lektion igen (:

Kommentarer
Postat av: Fia

hihi ;D Du får väl sälja ditt kandar innan d är använt o köpa ett nytt brunt till din nya fina sadel :D måste verkligen vara skönt att äntligen hittat en!

2008-04-22 @ 22:39:04
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: Fia

Japp, det vill jag ;D

2008-04-22 @ 23:11:59
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: tussie

glöm inte att stötta mig nu då;D hoppas de går bra för dig på lördag!:D

2008-04-22 @ 23:19:30
URL: http://tussieline.blogg.se/
Postat av: ou

Vad härligt att du hittat en sadel som passar både dig och honom! STORT lycka till när ni nu far till Högbo. Du får rida skjortan av motståndet ;)

2008-04-23 @ 09:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0