Ja igår blev det klart :D Radon ska bli Härnösandsbo, och med de sagt kanske ni förstår att det gick kalas bra att provrida i söndags :D Vilken häst! Hoppas vi kommer trivas tillsamans :D

Iza ska få fytta ut till Ingela, bättre kan inte en ponny få det!

Kom precis hem från första dagen på nya jobbet, alla som hade varnat mig för att de var tråkigt och hemskt. Jag tyckte nästan de var lite roligt, för inget kan seriöst bli värre en att städa skitiga hotellrum.

Till helgen bär det av ner till Sfrk där DM går av stapeln! Iza får inte vara med iår heller, trots att det ifjol var planen men så går de om man blir skadad. Åker istället ner med Ingrid och Amo! Men nästa år kan man ju hoppas att jag äntligen ska kunna vara med på mästerskapen :D

Sen är jag snart på väg på ett möte med skolan! Så vi får väl se hur de går, har inte sådär överdrivet mycket förväntningar kan jag ju lugnt erkänna ;P

Återkommer ;D

Kommentarer
Postat av: Jossan

vad har du för nytt jobb då?? Roligt med Radon =)=)

2007-09-05 @ 22:21:30
URL: http://halllon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0