Haha ja den här dan har varit, helt otrolig =)

Var uppe sex imorse, hjälpte ju Fia med morgon jouren innan de var dags att lasta,
halv åtta (ungefär) var Radon inne i transporten och det bar av mot Ö-vik =)

Framme i god tid och vi hann fika och titta på några ekipage innan de var dags att rida fram, på framridningen kändes han ganska fin =) Red Lb:0 ett program som ingen av oss Härnösandsryttare tycker nå vidare värst om (och då tror jag jag kan prata för alla som var iväg idag) Radon var lite spänd och... Han bytte i vänster galoppen (GRR) men bytte snällt tillbaka när jag bad om det också ;p vi slutade iallafall på 197p 61,56% det resulterade i en 7:e placering (sista placeringen) och en vit rosett. :D

Hann med att ställa in och fika sen var de dags för framriding nr 2 om jag tyckte han var fin första gången var det inget mot för hur han kändes här :D mjuk och fin! =)
Hade mycket bättre ridkänsla i Lb:2an men det var fler tekniska missar, en mellantrav som var kass och vänster mellan galopp blev ingen mellan galopp utan jag satsade på att kunna glp rätt glp hela vägen (och det gick i detta program :D )  Sen kom Yvonne och sa att hon tyckte att hon hade hört 69% men jag trodde henne inte för så bra var de väl ändå inte.. Gick in och hämtade protokollet och mycket riktigt 208 p 69,33 % :D Blev dock tyvärr slagen med 4 poäng av Maddis & Tecuila och Ida & Rigoletto SW, men en 3:e placering och gul rosett :D

Inte Fy skam för att ha haft hästen två veckor ;) Sen Vann Härnösands ridklubb finlen i Div 2 i år igen :D

Nästa helg är de klubbmästerskap och pga mina fina procent idag måste jag rida La, så vi får väl se hur de går ;)
image15image16image17image19

Kommentarer
Postat av: annsofie

Gud va kul!!! =)
fast jag förstod att det skulle gå bra ;P
Kul att laget äger oxå!! =P
kram

2007-10-14 @ 22:15:18
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis själv! Imponerande! :)

2007-10-14 @ 22:39:05
Postat av: Maria Hörnell

Det ovanstående var från mig! Namnet försvann!

2007-10-14 @ 22:40:08
URL: http://www.legendier.se
Postat av: Jossan

Grattis!! Roligt att det gick så bra för er!! =)=)

2007-10-14 @ 22:59:39
URL: http://halllon.blogspot.se
Postat av: Outi

Jag blir så glad för er skull! Han ser riktigt fin ut då du rider honom ; ) Det känns som att du är köparen jag sökte i ett år. Du rider bra och har rätt inställning! All lycka till i världen till er!
Kram Ou

2007-10-15 @ 10:15:44
Postat av: Karin

Hej Mia! Tack för de!=D Har du skaffat en häst??:)Ser fin ut, Grattis till de fina %en!! /Karin o Fanny

2007-10-15 @ 15:21:20
URL: http://www.freewebs.com/karinpersson
Postat av: Malin

Grattis =)

2007-10-16 @ 10:54:29
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: Malin

Ni var verkligen superfin , grattis och efter den här tävlingen kan man ju verkligen säga att ni har framtiden med er! :D

2007-10-22 @ 22:10:32
URL: http://www.nogg.se/grassmonkey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0