Bäst jag uppdaterar bloggen lite då så att Annso blir nöjd ;P

Tävling på söndag i Ö-vik, vette 17 hur de ska gå då vi för tillfället har lite svårt att glp vänster galopp :P men som sagt jag åker dit för att ha kul och sen om de går bra är det bara ett +, har ju bara haft honom i två veckor ;p

ska rida lektion för Ingrid imorgon så vi får hoppas de går bra ;p de är ju så himla svårt att rida Lb:0 på honom där de bara går runt runt. ;P
Känns grymt konstigt att jag ska tävla storhäst också :O

annars händer de inte så mycket, jag jobbar, "praktiserar", rider och går i skolan men enligt Fia och Ingrid gills ju knappt min skola som skola ;)
går en 75 min på torsdag morgon och 75 mn på fredag morgon men då går jag faktiskt 90 min efter lunch också ;)
Så ni förstår att jag sliter ut mig ;)

Mer uppdateringar efter helgen, så Annso du får hålla tillgodo tills dess ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha, det är bra! =)
måste ju hänga med i vad som händer i härnta oxå! ;P

2007-10-10 @ 22:05:31
URL: http://ansj.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0