Ja, jag vet inte riktigt vad det är men extremt oladdad är jag iaf...  Gick sådär halvhyffsat att rida idag, jag känner mig trött och häning (mamma tror att jag håller på bli sjuk men med d örat lyssnar jag inte), har inte knoppat eller ens putsat grejerna (och de gör jag typ allitd, även då de inte är tävling) har heller inte bestämt mig om jag ska ha kavaj och vita ridbyxor och sånt..

de värsta av allt tror jag är att jag inte kan programmet.. ja lb:2 sitter förhoppningsvis i ryggmärgen nu, värre är de me a:4.

ersch skärpning nu, har proppat i mig en mängd frukt nu så nu ska jag sova =)

tro vad jag ska ha för sadel imorgon!! :p


Kommentarer
Postat av: raddens mamma

Så där ja! Två nya rosetter inkasserade, Grattis!! Och klubbmästare inte dåligt! Kram Ou

2007-10-20 @ 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0