Sitter på svenska lektionen, arbetar om Grekisk mytologi. Ganska intressant egentligen, grejen är den att vi är indelade i grupper men alla i min grupp försvann :o (mot cafeterian tror jag) men jag tycker som vanligt att ska jag ändå vara här kan jag lika gärna få någonting vettigt gjort, och jag vill ju ha bra betyg ;)

Så nu sitter jag alltså och gör hela arbetet om Grekiska mytologin och jag tänker inte låta resten av gruppen ta del av mitt fina arbete ;) vi ska ändå redovisa var för sig :P

Ikväll blir de jobb :( Finns det något bättre att göra en fredag kväll? :o

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha, det där låter precis som man har föreställt sig BF ;)

2007-10-19 @ 10:07:01
URL: http://halllon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0