Oj nu blir Annso jätte glad =) är tvungen att skriva några rader till innan helgen ;)

Red lektion för Ingrid igår =) och vi kunde galoppera vänster galopp flera varv flera gånger :D Skam den som ger sig =) Börjar känns i för väg nu vad han gör (inte alla gånger utan ibland lyckas han förekomma mig, men otroligt många fler gånger än i måndags :D) Så nu känns ju mitt mål med att kunna glp v glp i båda programmen på söndag lite mer uppnåligt ;)

Sen måste jag faktiskt tillägga att jag ska läsa Matte B också på komvux ;) så nu måste det ju nästan räknas som skola ;)

Känns för övrig som om jag har noll koll inför helgen, men sa iallafall till mamma att jag inte följer med på dopet imorgon så då hinner jag nog med mig ändå :D 

ja men nu kommer nästa uppdatering efter helgen ;) 


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det är bra att du pluggar mia! duktig =)
hoppas det går bra på tävlingen!

2007-10-12 @ 20:18:31
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0