Ja de gick ju bra ändå idag, även fast allt annat inte var på topp =)

Första klassen Lb:2 var han super laddad ;p fick taktmiss i skritten (upptagningen) och ett missförstånd innan vi skulle vända upp på slutet (Radon tyckte vi skulle rida mellantrav igen på långsidan) och förutom de hade vi BARA 7:or ;p så vi slutade på 68,33% alltså en % sämre en förra helgen...:p
Med de slutade vi på en andra plats efter Maddis och Tecuila!

Debut i La:4 (lärde mig programet av Maddis mellan klasserna)  inte bästa uppladdningen ;) men nu är debuten gjord och de kan bara bli bättre =) Radon kunde iaf de där programet, och jag kom på när jag red in på banan att jag aldrig ridit in i glp ;p men de gick ju bra de med. Tyvärr en massa missar i det här programet, men som sagt nu har vi en hel vinter på oss att träna så till våren får ni passa er =) Fick ändå 58% så de är väl en godkänd debut?! Vi kunde galoppera vänster galopp i båda programmen idag :D till och med förvänd :D Wiho!!

Jag är iallafall jätte nöjd =) Blev ju klubbmästare junior också :D Skojjigt =)

Ingrid var iaf jätte nöjd med våran insatts ;p hon ringde till mamma sen (som är i gtb) och berättade hur de gått ;)

Ne nu ska vi ta de lite lugnare en vecka eller ja 5 dar för till helgen kommer Ulla :D Och sen har jag lovat att Ingrid ska få rida nån dag nu i veckan ;p

image28

Kommentarer
Postat av: ina

tack=D grattis till dina placeringar ^^

2007-10-20 @ 23:03:56
URL: http://iiiiina.blogg.se
Postat av: Ida

Grattis!! och fin bild=)

2007-10-21 @ 11:50:43
URL: http://www.idaandersson.webb.se
Postat av: kia

kul att det gick så bra, grattis till placeringarna!=D

2007-10-21 @ 19:20:07
URL: http://keija.blogg.se
Postat av: Fia

Din häst är snyyyygg!

2007-10-25 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0