Ja om ungefär en och en halv timme bär det av mot Stockholm :D
Vi blir borta till söndagkväll =) Det ska bli riktigt skönt att komma härifrån ett tag! med trevligt sällskap och massa dressyr att se fram emot :D

Radon får stanna här hemma och ska få mysa ut i skogen i helgen med Kicki =) Hoppas det går bra :D Som vanligt tycker jag att det är jätte jätte jobbigt att lämna bort hästen till någon annan men samtidigt är det skönt att komma bort ibland och hämta nya krafter :D Och just nu behövs det!

Har gått kanon bra att rida i veckan verkligen jätte kul =) och han är så fin min stjärna =)
Han ska föresten vara med på luciashowen nästa helg men inte med mig =) Ingrid ska rida honom i dressyruppvisningen eftersom Amo är halt!

Ne Nu ska jag äta lite och sen bär det av ner mot bussen! =)

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0