Ikväll är det hoppning som gäller ;p återkommer senare om jag överlevde! =)

Sen på lördag ska jag få rida för Maria Eriksson =) det ska bli riktigt roligt :D för vi bara hoppas att hon också tycker om honom ;) men vem kan undgå att göra det?!

Annars flyter det på ganska bra! Vi har börjat planera årets lucia show :D förhoppningsvis blir det lika bra som förra året, men vi har mycket att leva upp till! Några saker kommer vi använda igen men på lite andra sätt. Känner redan nu att jag, iår igen, tagit på mig alldeles för mycket men det blir säkert bra tillslut!

Så 9 december måste alla komma och kolla på våran lucia show :D Ni får nog dock inte se mig i balklänning iår! men som sagt det kommer bli en roligt show :D

Iza verkar ha funnit sig bra i sitt nya hem och jag ska se om det går att ordna att åka ner och hälsa på henne nått =) det är ju inte så långt till gävle :D

Ne nu ska jag gå ner på hemköp och köpa någon lunch innan det är dax att fara till stallet =)


Kommentarer
Postat av: ina

men myys med luciashow=D längtar till juuul ^^

2007-11-06 @ 19:00:35
Postat av: ou

har du överlevt hoppningen????

2007-11-08 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0