Hade ställt klockan på 8.00, nu är det slut på att sova bort halva dagen ;P eller ja längsta jag har legat i sängen är till tio men ändå. Frukost nu halv nio. Flingor och mjölk och självklart jordgubbar!

Sedan på väg mot stallet!

Red ca 45 minuter, Iza jätte snäll (: åt två skinkmackor och drack ett glas äppeljuice när jag kom hem, frukost nr 2 alltså ;)

dags att byta om, tänkte ta en promenad innan jag och Fia ska äta lunch på stan! (:

Promenad 60 minuter i rask takt mot sälsten med musik i lurarna. 15 situps och 10 armhävningar, nu en välförtjänt dusch (:

God "lunch" på stan med Fia, Tacopaj, sallad och vatten ;) kan det bli bättre! GRYMMT mätt blev man iaf!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Välkommen till blogg.se! Gillar verkligen träningsbloggar, dom behöver vi mer av. Hoppas du orkar hålla igång med uppdat. och sånt, så kommer iaf jag följa den här bloggen. Jag behöver lite inspiration i vardagen! GO TRÄNINGSBLOGG, GO!

2007-06-28 @ 08:58:34
URL: http://lostworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0