Ja den här dagen har varit seeg!
Vaknade halv nio, klev upp och åt frukost och sen la jag mig i sängen igen och läste en av böckerna jag fick i julklapp (jätte bra Btw)
Bestämde mig för att kliva upp vid halv elva och for iväg till stallet.
Red en sväng bort mot Örsjön idag, och på vissa ställen gick det tillochmed att trava och galoppera! Det var inte bara stenhårt!
Väl hemma igen hade min Halvsyrra hennes kille och dotter kommit så vi åt middag och pratade med dom.
Sen fick jag min efterlängtade stegräknare av mammi, hade tjatat på henne att jag skulle få en före jul :) Men bättre sent än aldrig!

Man är aktiv om man går 10 000 steg om dag, jag har haft min sen strax innan sex och på två timmar lyckats gå 9559 steg :O tro hur många steg jag går en vanlig dag i stallet?!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill också ha en stegräknare :D
var får man tag i en sån?

2007-12-27 @ 20:59:54
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: Anna

Dom finns överallt å köpa jag har en =)

2007-12-28 @ 18:46:01
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Johanna

Herregud, du går inte lite på en dag du :P Jag känner mig riktigt lat då jag läser din blogg!!

2007-12-28 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0