Det har gått riktigt riktigt bra att rida i helgen :D
Min häst är så otroligt fin och grymt rolig att rida så man kan ju inte bli annat en jätte glad!
Att dessutom mamma får ett medelande på telefonsvararen där I säger att hon har en riktigt duktig unge, och att Ulla mer eller mindre beordrade Ingrid att kolla när och var junior SM går gör ju inte saken sämre :)

Igår fick vi jobba mycket med att förändra, göra sakerna korta bitar, för han har en tendes att lägga sig i ett läge och sen bli kvar där.. Ulla var imponerad över hur stadig förvända galoppen var nu (sist hon var här kunde vi inte galoppera i vänster varv utan att han bytte och nu kan vi tilloch med rida i höger varv i vänster galopp.

Idag jobbad vi med diagonalslutorna i både trav och galopp, vi fick lägga bytena på olika linjer, och sen jobbade vi med halterna både från trav och galopp och enkla bytena. Han var riktigt riktigt riktigt fin :D det var så himla roligt att rida :D Vill rida mera!

Synd bara att han nu ska vila en vecka.. men men sen är det dags att träna igen :)

Men tro vad jag ska hitta på den här veckan då?! :O Har ju inga lektioner på skolan heller....
Aja sysslolös lär jag inte vara.

Ne nu ska jag hoppla in i duschen och sen ska jag läsa ut boken jag håller på med nu
tillsammans är man mindre ensam- Anna Gavalda
Läs den!

Sen blir det shell we dance på 4:an ikväll :D
Ska försöka knäppa lite nya bilder också :) skulle egentligen fått träningen filmad idag men ibland blir det inte alltid som man planerar!

              

Kommentarer
Postat av: Annso

kul att det går så bra =)

2007-12-16 @ 18:47:39
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: elin

Det har du rätt i =)

2007-12-16 @ 20:41:11
URL: http://elindolk.blogg.se
Postat av: ou

Blir det SM så vill jag vara första skötare!!
Kram

2007-12-16 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0