Alltså hur ledsen blir man inte när det ösregnar i slutet på december och det är bara is ute.
skulle försöka gå till stallet för ett tag sen och ta in Radon, har aldrig tagit så lång tid, Is gator endast! :(

Red i ridhuset imorse iaf (: Han var riktigt fin (: Ska rida inne imorgon också eftersom det som sagt bara är IS ute :( Sen får han skritta ut under nyårsdagarna!

Längtar verkligen till att tävlingsäsongen ska dra igång :)
Tittade på filmen från Ö-vik nu och blev ännu mer tävlingssugen :)
Min fina fina prins (:

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är också tävlingssugen! Undrar om det kommer finnas några klasser i Umeå som kan passa mig o lille Canarden :)

2007-12-30 @ 10:39:05
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: Johanna

mm det är hemskt med all denna is. Jag hade lite småpanik innan jag hittade en hovslagare som var villig att sko på nyårsafton. Han kommer ju söderifrån , inga skor bak och obroddat fram. Men det löste sig tillslut :) När drar tävlingssäsongen igång för dig då?

2007-12-31 @ 16:25:16
URL: http://johannapajari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0