Ja det har regnat i princip hela dan :( Jätte tråkigt! nu är det bara is och slask ute, jag tycker faktiskt det får bestämma sig om det vill vara vinter eller inte!
Vit jul skulle faktiskt vara ganska mysigt!

Radon och jag var ute och barbacka i det underbart härliga vädert. vi var dyng sura innan vi kom tillbaka och till råga på allt upptäckte jag att mina skor har gått hål i och läckte in vatten :O
Jag har verkligen inga pengar till att köpa ett par nya! så snälla skorna håll ihop!

Ne kanske dags att sova, ska upp och möta Olle (hovslagaren) imorgon bitti =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jomen precis.
Va roligt :)
/Nina

2007-12-11 @ 09:11:13
Postat av: Anonym

Men du -det är ju jul!! Önska dig ett par nya skor vet ja!

2007-12-12 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0