Började dagen med en liten tripp på stan med min syster och mamma! Lyckades köpa julklapp åt dom båda trots att dom var med :) När jag berättade det för mamma såg hon alldeles förvånad ut! och utbrast : Men du har ju varit med oss hela tiden!
Sen var vi på hemköp och handlade grejor till vårat godisbak. Och där stod en låda med skumtomtar vid lösgodiset och innan Annica och jag hunnit reagera sa mamma:
NEMEN TITTA Man får!! Också stoppade hon en skumtomte i munnen och såg JÄTTE lycklig ut!! Medans Annica och jag utbrast: men mamma man får inte smaka utan de är till lösgodiset!
Ursch vad vi skrattade!

Sen har vi bakat pepparkakor och gjort julgodis :D Mums! Sen promenerade jag upp till stallet och bytte julklappar med Fia :)

Nu ska vi äta årets andra potion julmat! Lär bli en hel massa gånger till!
Imorgon bär det av till mormor &morfar och alla kusinerna för jul NR 1 Så ingrid har lovat att ta hand om Radon :)

Kommentarer
Postat av: Madde

God Jul och Gott Nytt År! =) / Madde

2007-12-23 @ 21:55:02
URL: http://www.freewebs.com/maddeochtecuila
Postat av: Malin

GOD JUL! :D

2007-12-24 @ 18:06:23
URL: http://www.nogg.se/grassmonkey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0