hihihi :) jag är värsta glad :D Synd bara att de känns som om jag har feber...:( Men annars är de jätte bra nu :)

Har precis varit ute och övningskört med pappi, lääänge sedan men de gick ganska bra tillslut :P
Red för Ingrid idag, började som vanligt med att kolla läget bara, han var riktigt fin :) jobbade lite förvänd galopp, enkla byten.. :) sen fick vi jobba diagonalslutor i galopp och sen rida rakt fram byta och sedan forma om och lägga en volt åt de nya hållet för att sedan gå in i slutan igen :) ROLIGT :D
Han är så fin min häst, jag blir så glad :) Längtar tills tävlingssäsongen drar igång :) eller iaf tills den mer eller mindre definitiva ligger ute på nätet så man kan börja planera och se klasser osv :D
Hoppas bara jag har ngn som kan ställa upp och köra :O

Annars är det allmänt jätte kallt idag! Och mysigt med lucia i kyrkan! :D Tror jag ska ta mig några pepparkakor och lägga mig under en filt och se på medium :)

Ha en underbar lucia kväll :)

Kommentarer
Postat av: Karin Persson

Hej Mia! Ja nu rullar det på bra för oss i träningen igen=) Har läst lite o det verkar flyta för också, blir storhästsugen när jag läser om byten oså..!!;D Kramar Karin och Fanny

2007-12-14 @ 22:48:27
URL: http://www.freewebs.com/karinpersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0