Hm.. tro om jag är ensam som äter middag kl 22.30 ;) Ursch och fy på mig, men det blir lätt så när man äter frukost vid 10, lunch vid fyra så är man ju jätte hungrig när man kommer hem vid halv elva :)

En dag kvar till jullovet nu iaf :P även fast jag har lovat att hjälpa till lite på ridskolan både torsdag och fredag :) Men de gills ju inte.

Red iallafall Canard nu ikväll :) Det var lite roligt då jag bara ridit honom två gånger förut och de var bra många år sedan. Jobbade lite förvänd galopp och han var riktigt fin ett tag :) Sen lär han ju sig övningarna väldigt snabbt så då var vi tvungen att hitta på någonting annat!

Ne nu ska jag sova :) ska ut och skritta Radon imorgon innan jag börjar om det är fint väder :) Och försöka komma ihåg att ta med mig kameran! Tänkte idag innan jag gick till bussen "kom ihåg kameran, kom ihåg kameran" och vad tror ni jag glömde?! Kameran så klart! ligger här så fint brevid dator :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0