Jamen nu börjar snart julstämningen infinna sig :P

Köpt alla julklappar idag :) Hoppas nån blir lite glad iaf :) Iår var ett svårt år!!! :P

Fia och jag var ute och skrittade igår :) det var väldigt mysigt, vi såg ut som michellingubbar båda två :)
Håller på att fundera hur jag ska göra med sadlarna, köpte en ny för 12 som jag viserligen tyckte ganska bra om, eller köpa en bättre begagnad för 9 som jag tycker är trevligare att rida i? Måste bestämma mig idag....

Ulla träning i eftermiddag :D ska bli riktigt riktigt roligt :)

Bästa jullåten: Carola-En stjärna lyser så klart


Kommentarer
Postat av: Annso

Uscha för carola! =O
jag skulle nog ha valt den billigare om den är i bra skick, eftersom du tyckte bättre om den.. 2 bra fördelar!

2007-12-15 @ 14:58:37
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0