Fick en kommentar i föregående inlägg att jag kunde önska mig ett par nya skor i julklapp. Så om någon vänlig själ läser det här så önskar jag mig nya stallskor i julklapp, strl 37 ;)
Vet ju som redan vad jag ska få av mina nära och kära i julklapp eller ah nästan iaf =) av pappa önskar jag mig teoriboken till Körkortet, av mamma får jag ju som inga julklappar, av farmor och farfar önskar jag mig licensen för 2008 (den vet jag också att jag kommer få) och av min faster och kusiner brukar jag få en tröja :P
Ah låter kanske lite tråkigt men... :) Av Fia har jag ingen aning om vad jag ska få däremot :p de brukar vara den roligaste julklappen att öppna just därför att jag inte har en aning om vad som finns i den.

I övrigt har jag ingen julstämmning, Ingen aning vad jag ska köpa till någon av dom fem jag har kvar att köpa julklappar till (speciellt inte till fia :O)

Radon fick iallafall nya skor i går. Med röda (jul) sulor ;)

Red lektion igår också, vi var bara fem st och jobbade lite med fv glp. Radon var jätte duktig och vi klarade tre serpentin bågar åt båda hållen utan byten ;) de går framåt vill jag lova ;)

Så imorgon ska jag först till domkyrkan på luciafirande får förhoppningsvis lite mer julstämmning då =) sen ska jag träna för Ingrid :D


Kommentarer
Postat av: Fridah

SOV så jättegott :)

2007-12-12 @ 22:13:30
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Någon som bryr sig

Ingen ska behöva känna sig ensam i jul. Var med i Julprojektet och hjälp alla ensamma själar där ute att känna sig mindre ensamma.

2007-12-12 @ 22:15:54
URL: http://brydig.blogg.se
Postat av: johanna

vad passar inte bättre till jul än en biobiljett
eller ett present kort i de populäraste affärerna , exempel på de är kicks hm åhlens dinsko och många många fler.

det enda du behöver göra är och klicka på länken här nedan och bli medlem. börja samla poäng genom
att klicka på sidor och sedan värva dina vänner.
för varje vän du värvar får du 200 poäng , 400 poäng behövs för att få en biobiljett. tänk när du tipsat 10 vänner ? :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

god jul !

2007-12-12 @ 23:00:09
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Anna

Du vet inte vad du ska få i julklapp av mig heller!!! =)

2007-12-13 @ 11:44:12
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Fia

Jisses, vilka krav jag känner på mig nu ;p

2007-12-13 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0