Julafton igår!
Började dagen rätt tidigt, Taxi Ingrid kom och hämtade mig 06.20 så for vi upp till stallet där Owe redan hade varit i 1 ½ timme :O
Släppte ut hästarna och mockade och gjorde mat åt Radon, Halv åtta promenerade vi upp till cafeterian och åt grötfrukost (eller jag åt macka med julskinka) ganska mycket folk och väldigt trevligt var det.
Sen fick jag sällskap ut i skogen av Jossan och Mirran. Var så himla hårt ute så det gick bara och skritta :( Red iaf upp till toppen på specksta berget och tittade på utsikten.

Sen hem och dela ut mammas julklappar och duscha. Fick av Annica en låda skummtomtar och en kajal. Av mamma fick jag två böcker. Sen av mormor fick jag jätte fina lila tallrikar med tillhörande bestik, och som vanligt sockar och vantar ;) Sen fick jag en HRK väst av Amo & cloé också :D Sen promenerade jag till farmor. Där Jessica, Uffe, Chrille, Rasmus, Tindra, Annika, Kerstin och Sture också var. Tittade mer eller mindre på Kalle med Tindra i knät. Sen kom tomten!
Fick "snacks skålar" av Jesscia, Örhängen som de var väldigt viktigt att jag visste att Tindra hade valt ;) och en jätte finskjorta av farmor och farfar (dom ska jag ju få tävlingslicensen 2008 av också ) sen fick jag en parfym :D och ett par jätte gulliga skor av Fia :)

Sen åt vi julmat igen! ;) Och sen drog jag med mig nästan alla ut till stallet där vi tog in Ridskolehästarna + tre av dom privata och fodrade. Radon fick en påse morötter av Tindra i julklapp också :)

Sen bar det av till farmor igen och pappa hade kommit, vi öppnade mera paket och jag fick det vanliga ;) schampo,duschkräm, underkläder, smikbortagning, bok.
Så jag fick ganska mycket julklappar ändå :)

Helt okej julafton även om det var helt utan julkänslor för min del :O

Idag var jag och Radon i ridhuset för första gången på 1 ½ vecka. Han var ganska pigg och vi joggade mest bara runt.

Nu väntar jag på Daniel som ska komma och kolla på film! Ingen utgång ikväll alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Maria Hörnell

Blev det inga ridskor i julklapp?? ;)

2007-12-27 @ 22:09:13
URL: http://www.legendier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0