Hopplade Sally Saleta igår :D Det var väldigt väldigt roligt! Har hänt en del med den där hästen sen sist jag satt på henne. Och trots lite vingel och så vidare känns hon väldigt väldigt trygg att hoppa :)

image40
Foto: Sofia Westin ;)

Annars rullar det på ganska bra! Min mamma har bokat in möte med mig på lördag ;)
Nja riktigt så hemskt är det  inte, men nästan.. Båda har så mycket att göra så ska vi hinna träffas måste vi boka in en dag flera veckor i förväg :P Men vi ska iallafall baka och göra lite julgodis :)

Sen brummar vi iväg upp till mormor och morfar på söndag, det ska bli riktigt mysigt var ett tag sen jag var där nu!

Sen är det HJÄLP julafton! jag förstår inte var den här hösten har tagit vägen, Nog för att de brukar gå fort men det här är helt otroligt.

Ne bäst jag börjar promenera upp till stallet, ska skritta farbrobarbro innan lektionerna. Och sen ikväll är det lektion igen :) tro vem jag får rida idag, eftersom Radon vilar?! :)

Ha det bra allihopa :D

Kommentarer
Postat av: Annso

hur går det med vialli är han inte bra än?!

2007-12-18 @ 17:38:33
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0