Borta bra men hemma bäst, stämmer verkligen!
Har haft en jätte trevlig helg. Åkte ju som sagt ner på torsdagkvällen bussen var lagom försenad och vi kom inte fram förren strax efter 22.00 DRYGT!
Hittade ganska lätt (med lite guidning) fram till Mariatorget och Saras lägenhet där vi skulle få bo i ett vindsrum =) Var verkligen jätte jätte roligt att träffa Sara igen! hon är verkligen helt underbar! Visade sig att vårat rum var mysigt men extremt kallt. Men helt klart värt de 0 kronorna vi tillslut betalade för det ;) (fick inte betala ngt pga kylan :P)
Åt gott (godast var trerätters på Röde orm Hornsgatan) besök!! Sen fikade vi en massa också =) Kan varmt rekomendera Tullys Götgatan som Fia och jag hittade redan i somras men som vi besökt två gånger till under den här helgen =)

Trevliga människor och Fina hästar :D Jag vill också rida i Globen ;)

Köpte inte så jätte mycket, två nya schabrak, ett par lindor, en väska (att ha stall grejor i), en röd tröja och ett par röda örhängen. Hittade dock ett mycket mycket snyggt pannband som vi var flera stycken som ville ha men det kändes inte riktigt som läge att lägga ut 1000 kr på ett pannband, men nångång när jag blir rik ska jag köpa mig ett sånt! =)

Ne nu är det dags att sova! ska rida Radon för Ingrid imorgon förmiddag :D

Godnatt (bilder från helgen kommer förhoppningsvis senare :D)

Kommentarer
Postat av: Fia

haha, misstänkt likt mitt blogginlägg ;p

2007-12-04 @ 16:06:11
Postat av: Maria Hörnell

Ha ha ha! Fast de blir dubbelt så goda om man tar flera luckor på en gång! :)

2007-12-07 @ 12:13:07
URL: http://www.legendier.se
Postat av: Annamellita

När Amanda sjöng Halleluja så tyckte till och med jag att hon var bättre än Marie :)

2007-12-07 @ 23:50:39
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0