Ja då var genrepet avklarat! Jätte trött är jag nu! Det gick rätt så bra, ingen kalabalik iaf, min häst skötte sig jätte bra så jag är nöjd ;P
Tror dock inte att de blir lika bra som i fjol, men inget kan slå det!

Var ner på stan idag iaf. Köpte den gråa klänningen, den passade SUPER :D också köpte jag en kofta och ha till.


(lovade ju att ni skulle få se kort på klänningen, hade dock ingen som kunde knäppa när jag hade den på, men eftersom jag ska ha den på jul och nyår så blir det nog ngt kort så småningom)

Jag är verkligen extremt godissugen nu, det är verkligen inge bra!

Ne nu tror jag det är dags att hoppa i säng. Lova att ni kommer och kollar på luciashowen imorgon 15.00 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0