Känns som om veckorna bara flyger iväg! fick höra idag av min svensklärare att de bara var en lektion kvar innan jullovet :O hur har det gått till? visst jag började några veckor senare en alla andra, men ändå!

Imorgon ska jag och mamma ner på stan och jag ska köpa den gråa klänningen jag pratat om i veckor. Hoppas bara den passar, sen ska jag försöka hitta några roliga julklappar. Förstår inte hur det kan vara så svårt, vet inte vad jag ska köpa till en ända :O

Lägger kanske ut ett kort på kläningen sen om de blir köp =)

Imorgon börjar också helgen jag helst av alla skulle vilja hoppa över! Luciashow på ridskolan, men nu är det bara två dar kvar innan den är över för de här året =)

Har precis sett på idolfinalen trevligt sällskap hade jag också ;) Jag tycker de var jätte bra att Marie vann, även fast jag förra gången tyckte att Amanda var bättre (: sen såg vi på någon skräckfilm fast de var inte jag som var räddast ;p Sötunge!

Ne kanske dags att gå och lägga sig nu om man ska orka med dagen imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0