luciashowen gick helt okej måste jag säga, den höll inte samma klass som förra året, men det kan ingen luciashow någonsin uppnå igen, den var magisk!!!
Men allt flöt på bra, inga större missar iaf. kadriljen var fin, men snyggast var ändå snövit med nilssontjejerna! ;d eheh, ganska kul!=D
Såg inte alla delar eftersom jag var tvungen att vara överallt samtidigt.

Radon skötte sig fint också =)

Ne nu ska jag sova! har blivit alldeles för lite av den varan den här veckan!

Nästa vecka: rida och gå i "skolan" som vanligt, ta hand om Cassie (tis,tors,fre) Ulla träning i helgen :D
Bäst jag skiver de så jag kommer ihåg det :P

Snart är det jul! =) helt sjukt! Har iaf bestämt mig för att bara med Farmor och farfar den här julen! Blir en stund med mamma och leffe på morgonen sen till kalle blir det farmor, sen ska vi kvälla i stallet, sen skulle tydligen pappa komma ner till farmor så hinner jag träffa honom lite också!
alltid så krångligt med jul när man har många familjer :P

Ne sova var det godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejhej!
Jodå, det är väl nästan bra nu, har fått börja skritta iaf :) Det tar tid säger veterinären, så det är bara att skritta på och ta det lugnt tills det blir bra, så att inte infektionen skulle få för sig att sprida sig in till leden..men det verkar som om det har gett med sig nu. Förhoppningsvis ska jag börja trava nästa vecka om det går bra :)
Så tråkigt bara att jag missat halva träningssäsongen, har inte kunnat träna sen i mitten av oktober..., det blir till att börja om nästan från början som det känns nu.

Hur går det med din nya?
Nina

2007-12-10 @ 19:07:58
URL: http://www.freewebs.com/ninapersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0