Tävlingarna i ö-vik förra helgen gick iallafall fin fint :D Amo skötte sig kanon och de kom tvåa i La:6 på 65%, och red debten i Msvb:4 på 59% och helgens sista klass Msvb:3 på 60% och kom därmed femma i Nmet :D Duktiga.

Den här veckan har varit full med ridning och träning. Har ridit både Iza och Mirran ( båda har skött sig riktigt bra =) Sen i måndags var Fia och jag på Kibox, jätte jobbigt och man fick extremt mycket träningsvärk och igår kväll var vi på ett medelpass. Fortsätter vi i den här takten kommer vi bli grymt vältränade ;) (I min dröm iaf)

I söndags la jag ut annons på Iza också :S så om någon är intresserad av världens snällaste d-ponny så är hon nu till salu, detta av att vi i helgen hittade en ganska intressant storhäst (som vi Btw ska åka och provrida på söndag) och jag har kommit till insikt att hur gärna jag än vill kommer jag inte att ha råd att ha två, med tanke på att jag måste köpa den nya hästen helt själv.

Sen fick jag ett jävligt tråkigt besked igår också, som jag fortfarande inte vet hur jag ska lösa. Helst av allt skulle jag vilja rymma långt bort till någon annanstans, tro om jag får någon med mig?!

Ah för den som är intresserad skriver jag nog någonting efter söndagens utflyckt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta med mig!

2007-08-31 @ 23:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0